ARRIVA MORAVA a.s.

ARRIVA MORAVA a.s. provozuje veřejnou linkovou dopravu na území Olomouckého a Moravskoslezského kraje.

Základní činnosti společnosti

Společnost poskytuje prostřednictvím svých dopravních kanceláří prodej jízdenek na mezinárodní autobusové linky, prodej letenek, prodej lodních a trajektových lístků, směnárenské služby a další.

Společnost má od roku 1998 zaveden a udržován systém řízení jakosti dle norem EN ISO 9001.

Historie

  • 1949: Založení národního podniku ČSAD Ostrava.
  • 1993: Privatizace podniku - vznik ČSAD Ostrava a.s.
  • 1998: Zavedení systému řízení kvality dle norem řady ISO 9000 při provozování mezinárodních autobusových linek.
  • 1999: Vyčlenění části podniku - osobní doprava do společnosti ČSAD BUS Ostrava a.s., kapitálový vstup Connex Transport AB.
  • 2001: Zavedení systému řízení kvality dle norem řady ISO 9000 při provozování vnitrostátní a  zahraniční autobusové dopravy.
  • 2002: Změna obchodního názvu na Connex Morava a.s., zahájení provozování drážní dopravy.
  • 2005: Zavedení systému řízení kvality dle norem řady ISO 9000 při provozování drážní dopravy.
  • 2008: Fúze se společností BUS Slezsko a.s. a následná změna obchodní firmy na Veolia Transport Morava a.s
  • 2013: Společnost Veolia Transdev Central Europe (VTCE) se stala součástí skupiny Arriva po akvizici firmou Deutsche Bahn, mateřskou společností společnosti Arriva, změna obchodního názvu firmy na ARRIVA MORAVA a.s.

Novinky

+9 dalších novinek

ARRIVA MORAVA: změny od 1. 4. 2019

Od 1. dubna dochází k následujícím změnám na linkách ARRIVA MORAVA