Operátor/ka zákaznického centra

Nádražní 501, Svoboda nad Úpou

Arriva v České republice provozuje téměř 2 000 autobusů a 6 vlaků a zaměstnává kolem 3 200 zaměstnanců. Celkový obrat skupiny převyšuje 4 miliardy korun. Na trhu pravidelné osobní autobusové dopravy v ČR zaujímá Arriva vedoucí postavení. Ročně přepraví 120 milionů cestujících. Arriva je také provozovatelem osobní železniční dopravy. Arriva v ČR je součásti skupiny Arriva, jedné z největších dopravních společností v Evropě, která zaměstnává 56 000 lidí a ročně přepraví více než 2,2 miliardy cestujících ve 14 evropských zemích. Konečným vlastníkem skupiny Arriva je společnost Deutsche Bahn se sídlem v Německu.

Motivuje Vás pomáhat lidem a komunikovat s nimi po telefonu či emailem? Do našeho týmu zákaznického centra hledáme v současné době novou kolegu/kolegyni na pozici:

OPERÁTOR/KA ZÁKAZNICKÉHO CENTRA

Náplní Vaší práce bude:

  • telefonická a emailová komunikace se zákazníky
  • zpracování zákaznických požadavků
  • práce v systému ZenDesk
  • administrativa
  • úkoly dle zadání nadřízeného

Nabízíme:

  • zázemí úspěšné, stabilní a dlouhodobě perspektivní dopravní společnosti
  • možnost osobního rozvoje
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • pracovní smlouva na dobu určitou se změnou na dobu neurčitou

Požadujeme:

  • velmi dobré komunikační schopnosti
  • orientaci na zákazníka
  • výhodou praxe na podobné pozici (zákaznický servis, call centrum)
  • znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • schopnost systematicky vyřešit úkol, poradit si
  • zodpovědnost, pečlivost
  • komunikativní znalost angličtiny výhodou

Další informace: první smlouva je na dobu určitou (1 rok) a další smlouva již na dobu neurčitou

Požadovaný nástup: dohodou

Zpět na výpis pozic