Arriva

Pro nákup jízdenek s novým e-shopem je nutné aktualizovat aplikaci ARRIVA CZ

Spustili jsme prodej jízdenek přes nový prodejní portál.

U nás v Arrivě se neustále zaměřujeme na inovace a zlepšování našich služeb. Interně vyvíjíme pokročilé systémy a nástroje, které zajišťují plynulý provoz. Od informačních panelů až po technologické zázemí, které běžný cestující často ani nevnímá. V posledních měsících jsme se intenzivně věnovali vývoji nového prodejního portálu pro nákup jízdenek, který jsme pro vás spustili.

Ve vylepšeném e-shopu se vám budou pohodlněji nakupovat jízdenky do vlaků i našich Arriva Expressů. Věříme, že nový systém přispěje k většímu komfortu při cestování a nabídne lepší možnosti plánování vašich cest s Arrivou. Mimo zakoupení jízdenky v našem tarifu Arriva, jsou součástí vyhledaných spojení i vybraná spojení v rámci sítě OneTicket, což vám umožní snadno kombinovat spoje různých dopravců v jednom nákupu. 

V souvislosti se spuštěním nového systému je ale nutné aktualizovat mobilní aplikaci ARRIVA CZ ve vašem obchodě s aplikacemi (App Store nebo Google Play), kde jsou nyní dostupné ke stažení. Doporučujeme proto zkontrolovat poslední verzi vaší aplikace, aby bylo možné využívat všechny nové funkce bez omezení. 

Pro cestující, kteří používali svůj účet na minulé prodejní platformě, jsme připravili převod zůstatku a neprojetých jízdenek na nový uživatelský účet. Nejprve je ale potřeba si v novém portálu vytvořit nový účet, ke kterému pak bude možné kredit a neprojeté jízdenky převést. Detailní postup převodu je k dispozici přímo v novém e-shopu a zároveň vám bude k dispozici naše zákaznické centrum. 

Odpovědi na nejčastější dotazy v souvislosti s novým prodejním portálem najdete v našem přehledu otázek a odpovědí. Pro další dotazy je k dispozici naše zákaznické centrum, kde vám s nákupem i dalšími funkcionalitami rádi poradí.