Menu

Zákaznický servis

Nevíte si rady? Nebyli jste spokojeni s našimi službami? Nebo vás naopak mile překvapily? Nechali jste něco v autobusu nebo vlaku? Jsme tu pro vás!

Než zvednete telefon, odešlete e-mail nebo napíšete dotaz do formuláře níže, prosím podívejte se na stránku s častými dotazy - třeba odpověď na svou otázku najdete právě tam. A nám to umožní reagovat rychleji na příchozí hovory a zprávy. Děkujeme!

Pokud jste ale odpověď nenašli, obraťte se na náš zákaznický servis. Je vám k dispozici takto:

Telefonická linka POUZE pro zákazníky Arriva expressů a Arriva vlaků:

+420 725 100 725

pracovní den 7:00 - 21:00
sobota 8:00 - 20:00
neděle 9:00 - 21:00

Telefonické linky pro regionální spoje:

Arriva City, oblast Praha +420 234 125 223
Arriva City, oblast Teplice +420 417 539 440
Arriva Morava +420 597 827 000
Arriva Střední Čechy +420 311 653 711
Arriva Východní Čechy +420 469 660 811
ČSAD MHD Kladno +420 312 825 111

Pokud si nejste jisti, pod kterou společnost regionální spoj patří, využijte kontaktní informace uvedené u příslušného regionu nebo linky v sekci Kde jezdíme.

E-mail

info@arriva.cz

Formuláře níže

Nenašli jste odpověď na svou otázku v Častých dotazech? Pak se nám s ní svěřte zde. Odpovíme, co nejdříve to půjde.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů