Arriva

Servis na palubě

Arriva Express

Na linkách Arriva Expressu vás do cílové destinace dovezeme komfortním a klimatizovaným autobusem. Na jeho palubě se můžete během cesty připojit k internetu pomocí bezplatné sítě WiFi, pohodlně se usadit a užít si jízdu i díky dostatku místa na nohy v polohovatelném sedadle, které můžete nejen sklopit, ale i vysunout do uličky. Samozřejmostí je opěrka pro nohy i ruce, bezpečnostní pás, stolek na odložení drobných věcí a nezapomněli jsme ani na háček k zavěšení vaší bundy nebo kabátu.

Vlaky

Základem příjemného cestování v našich vlacích jsou pohodlná a velká sedadla, dostatečný prostor, výborné podmínky pro práci i promyšlené detaily. Můžete se připojit k WiFi, dobít si elektroniku, osvěžit se zdarma vodou, která je v barelu uprostřed vlaku. Průběh cesty můžete sledovat online na našem informačním panelu, který zobrazuje polohu vlaku v turistické mapě a je jedním z největších na české železnici. K dispozici je vám po celou dobu cesty proškolený personál. 

Interiér

Zárukou pohodlí jsou polohovatelné sedačky Borcad Regio+ v provedení první třídy s šířkou 51 cm a velkorysou roztečí. V opěradle před vámi je k dispozici velký stolek pro pohodlnou práci nebo občerstvení. Vybraná místa jsou vybavena elektrickými zásuvkami 230 V. Na palubě je k dispozici rychlé bezdrátové připojení k internetu na bázi technologie 4G/LTE od všech dostupných mobilních operátorů.

Klidová zóna

Speciální klidová zóna poskytuje ještě větší prostor pro váš komfort při cestování. V této oddělené části vlaku je zakázáno používání mobilní telefony nebo hlasitý hovor, je tedy ideální pro relaxaci během cesty. Při nákupu jízdenek naleznete tato místa pod čísly 11 až 26.

Dětská zóna

Ve vlaku máme prioritně vyhrazena místa pro cestující s dětmi. Nacházejí se blíže k nástupnímu prostoru, kde lze pohodlně zaparkovat kočárek. Při nákupu jízdenek naleznete tato místa pod čísly 181 až 188.

Lidé se sníženou pohyblivostí

Pro bezproblémový nástup lidí se sníženou pohyblivostí doporučujeme využít asistenci našeho personálu. Nejjednodušší je, když si předem objednáte přepravu přes systém ONE TICKET nebo na telefonické lince 222 266 755, kterou za tímto účelem provozuje společnost CENDIS. Zkušení operátoři Vám zajistí nejen asistenci při nástupu a výstupu z našeho vlaku, ale třeba i přestup na vlak dalšího dopravce včetně posouzení možností použití výtahů ve stanicích. Zavolat můžete i na naši zákaznickou linku 725 100 725, abychom se o Vaši klidnou přepravu postarali. Prosíme cestující, kteří využívají při svých cestách invalidní vozík, aby dali o své cestě vědět vždy nejméně 24 hodin dopředu. Informace o kategorizaci železničních stanic a zastávek dle UIC CODE 180 a jejich bezbariérová přístupnost.

SMS jízdenka

Pro vaše pohodlí a s ohledem na životní prostředí využíváme jednoduché identifikace jízdenky zakoupené v našem e-shopu pomocí trojmístného kódu, který naleznete v potvrzení zaslaném buď e-mailem nebo SMS na mobilní telefon. Ten stačí k tomu, abyste mohli nastoupit. 

SMS jízdenka