Menu

Zákaznický servis

Nevíte si rady? Nebyli jste spokojeni s našimi službami? Nebo vás naopak mile překvapily? Nechali jste něco v autobusu nebo vlaku? Jsme tu pro vás!

Než zvednete telefon, odešlete e-mail nebo napíšete dotaz do formuláře níže, prosím podívejte se na stránku s častými dotazy - třeba odpověď na svou otázku najdete právě tam. A nám to umožní reagovat rychleji na příchozí hovory a zprávy. Děkujeme!

Pokud jste ale odpověď nenašli, obraťte se na náš zákaznický servis. Je vám k dispozici takto:

Telefonická linka POUZE pro zákazníky Arriva expressů a Arriva vlaků:

+420 725 100 725

pracovní den 7:00 - 21:00
sobota 8:00 - 20:00
neděle 9:00 - 21:00

Telefonické linky pro regionální spoje:

Arriva Morava +420 597 827 000
Arriva Východní Čechy +420 469 660 811
ČSAD MHD Kladno +420 312 825 111
Arriva City 
oblast Praha
+420 234 125 223
Arriva City
oblast Teplice
+420 417 539 443
Arriva Střední Čechy
oblast Příbram a Sedlčany
+420 255 706 245
Arriva Střední Čechy
oblast Dobříš
+420 318 521 020
Arriva Střední Čechy
oblast Mladá Boleslav
+420 326 710 711
Arriva Střední Čechy
oblast Beroun a Hořovice
+420 311 653 740
Arriva Střední Čechy
oblast Domažlice
+420 379 793 161
Arriva Střední Čechy
oblast Praha

+420 257 318 436

+420 234 704 560

Pokud si nejste jisti, pod kterou společnost regionální spoj patří, využijte kontaktní informace uvedené u příslušného regionu nebo linky v sekci Kde jezdíme.

E-mail

info@arriva.cz

Formuláře níže