Vyhledat spoj
Menu
Menu

Jak stornovat jízdenku

Pokud z jakéhokoliv důvodu nemůžete absolvovat cestu, na niž jste zakoupili jízdenku v našem e-shopu nebo v síti partnerských prodejních míst, můžete takovou jízdenku stornovat.

Máte dvě možnosti:

  • Svou jízdenku stornujete bez poplatku přímo v našem e-shopu a její hodnotu vám okamžitě připíšeme v kreditech, které můžete využít pro další nákup kdykoliv v budoucnu. Přihlaste se do svého účtu, klikněte na "Vaše objednávky" a v detailu dané objednávky zvolte možnost "Storno".
  • Jízdenku vrátíte na některém z našich prodejních míst a jízdné vám vrátíme v hotovosti. Pokud se rozhodnete ihned zakoupit jízdenku na jiný spoj, provedeme storno bez poplatku; v opačném případě bude vrácené jízdné snížené o manipulační poplatek ve výši 20 % ceny jízdného, minimálně 20 Kč. Jízdenky z e-shopu nelze stornovat na pobočkách REGIOJET v Praze, Pardubicích a Olomouci.

Při stornování jízdenek existují určitá časová omezení. Jízdenku můžete stornovat:

  • Nejpozději 30 minut před odjezdem spoje z vaší nástupní stanice, pokud je zakoupena na konkrétní spoj (obsahuje místenku), a to přes e-shop nebo na prodejních místech.
  • Do 24:00 prvního dne platnosti jízdenky, pokud se jedná o otevřenou jízdenku (např. Praha-Benešov). Před prvním dnem platnosti storno snadno provedete v e-shopu nebo na prodejních místech; v den platnosti pak pouze přes tým zákaznické péče.
  • Kdykoliv v průběhu platnosti časové jízdenky (týdenní nebo měsíční). Vrácené jízdné bude sníženo o poměrnou část zbytkové hodnoty jízdenky dle Smluvních přepravních podmínek. Kontaktujte tým zákaznické péče.